0 kos

Prodajni pogoji

 

 

Kako do ležišča

Seveda je najbolje, da ležišče pred nakupom preizkusite v spalnem studiu, kjer vam poleg pestre izbire nudimo tudi strokovno svetovanje. Če te možnosti nimate, vam nudimo svetovanje po telefoni in e-pošti. Ležišča in vse ostale artikle lahko naročite v Spalne studiu, po telefonu ali preko e-pošte.

 

Plačilo

V Spalnem studiu imate na izbiro plačilo z gotovino in raznimi plačilnimi karticami. Če naročite preko e-pošte oz. telefona, lahko naročeno plačate na naš TRR ali pa ob dostavi  z gotovino. Za izdelke po naročilu je potrebno 30% avansnega plačilo.

 

Dostava

Dostava po Sloveniji je BREZPLAČNA pri nakupu nad 150,00 €. Do tega zneska zaračunamo dostavo 10,00 € oziroma, če vam dostavi Pošta Slovenije, plačate dostavo po njihovem ceniku

Dostava blaga je 2 - 4 tedne od naročila, če je naročeno na zalogi, pa tudi prej.

 

Odvoz starih ležišč

Na vašo željo lahko odpeljemo tudi staro ležišče. Cena je odvisna od velikosti ležišča, od 12,00 € do 20,00 €.

 

Vračilo blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2),ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju  sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo zato treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu nas prosim obvestite na e-mail Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Potrošnik mora blago vrniti v 30 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. 

Predlagamo,da kupec blago vrne nepoškodovano in v nespremenjeni količini v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Predlagamo, da blago pred montiranjem in pred spanjem pregledate in preizkusite, da ugotovite ali vam resnično ustreza. Če boste blago montirali in se kasneje odločili za vračilo, bomo lahko zoper kupca uveljavljali povračilo za zmanjšanje vrednosti blaga. Prav tako kupcem svetujemo, da blago vračajo v originalni embalaži in nepoškodovano, saj bomo v primeru ugotovitve zmanjšanje vrednosti blaga zoper kupca uveljavljali povračilo za zmanjšanje vrednosti blaga. Ležišč ne damo na preizkušnjo, kar pomeni, da če ga želite vrniti, na njem ne smete spati. Lahko previdno odstranite embalažo, ga položite na posteljo, pokrijete z rjuho in šele nato preizkusite, če vam ležišče ustreza. Če se odločite ležišče vrniti, ga nazaj zapakirate v originalno embalažo in vrnete na naš naslov. Kupnino vam bomo vrnili v najkrajšem možnem času oz. najkasneje v 14 - ih dneh. To velja za standardne mere ležišč, ki so navedene na ceniku (90x200, 160x200 in 180x200). Pri ležiščih narejenih po meri vračilo ne velja in potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe (pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe).

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge, okoliščine in možnosti.

 

Poškodovano blago

 

V primeru vidne poškodbe embalaže ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžan sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali pri ponudniku. Poskrbeli bomo, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavnega osebja. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. 

 

Reklamacija, garancija in stvarna napaka

 

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ne glede na garancijo. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, Zamenjavo blaga ali Vračilo plačanega zneska
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12).
Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
Če proizvajalec v roku 45 dni od prejetja blaga ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

 

 

 

 

Išči

Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Follow via Facebook Follow via Twitter Follow via Google+ Follow via RSS